Reklama
  • Piątek, 20 listopada 2015 (13:05)

    Jak się bronić przed uczuleniem na gluten?

Spożywaj produkty ze zbóż naturalnie niezawierających glutenu: ryż biały, brązowy, kukurydzę, kaszę gryczaną, jaglaną (z prosa), a także produkowane z nich płatki. Zrezygnuj z potraw z pszenicy, żyta, owsa i jęczmienia.

Przygotowuj dania z mięsa (ale nie kotlety mielone i bez panierki), ryb (także bez panierki!) i jajek. Pij mleko i jedz produkty mleczne (kefiry, maślanki jogurty, sery białe i żółte).

Reklama

Jedz warzywa, m.in. ziemniaki, soczewicę, soję, fasolę. Możesz sięgać po orzechy. Unikaj czekolady, czekoladek, gotowych lodów, budyniu, nadziewanych cukierków, chipsów, gotowych ciast z mąki pszennej.

Chwila dla Ciebie
Więcej na temat:gluten

Zobacz również

  • Moja żona twierdzi, że co czwarty z nas cierpi dziś na alergiczne zapalenie śluzówki nosa, a co drugi alergik uczulony jest na roztocza. Chce, bym kupił jej specjalny od kurzacz. Ale to drogi... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.