Reklama
  • Piątek, 20 listopada 2015 (13:05)

    Jak się bronić przed uczuleniem na gluten?

Spożywaj produkty ze zbóż naturalnie niezawierających glutenu: ryż biały, brązowy, kukurydzę, kaszę gryczaną, jaglaną (z prosa), a także produkowane z nich płatki. Zrezygnuj z potraw z pszenicy, żyta, owsa i jęczmienia.

Przygotowuj dania z mięsa (ale nie kotlety mielone i bez panierki), ryb (także bez panierki!) i jajek. Pij mleko i jedz produkty mleczne (kefiry, maślanki jogurty, sery białe i żółte).

Reklama

Jedz warzywa, m.in. ziemniaki, soczewicę, soję, fasolę. Możesz sięgać po orzechy. Unikaj czekolady, czekoladek, gotowych lodów, budyniu, nadziewanych cukierków, chipsów, gotowych ciast z mąki pszennej.

Chwila dla Ciebie
Więcej na temat:gluten

Zobacz również

  • U jednej na 230 milionów osób kontakt z wodą może wywołać poważną reakcję alergiczną. Trzydziestoletnia dziś Rachel Prince od 12. roku życia cierpi na chorobę znaną jako świąd wodny. Od tamtej... więcej

Twój komentarz może być pierwszy

Zapoznaj się z Regulaminem
Wypełnienie pól oznaczonych * jest obowiązkowe.